Sogno, torre, colonne e demoni

View previous topic View next topic Go down

Sogno, torre, colonne e demoni

Post by Marcello on Thu May 12, 2011 8:13 am

Ero nel garage di casa mia e al centro c'era una torre la cui cima era fatta di colonne io venivo inseguito in torno a questa torre da una donna che aveva delle ali piccole, come quelle dei pipistrelli.
Io mi aggrappavo a queste colonne e scappavo girando in torno
però sentivo che dovevo volare e man mano mi rendevo conto che riuscivo a rimanere in aria fino a quando sono riuscito a volare e
in quel momento sono andato contro a questa donna e lei è sparita all'improvviso.
Poi c'era un uomo di piccola statura, e insieme a me un mio amico di scuola. Quest'uomo ci chiese se volevamo che lui ci divideva per sempre noi abbiamo detto di si, dovevamo guardarlo negli occhi in modo che ci ipnotizasse, e quest'uomo iniziò a dire parole di divisione su di noi e queste parole erano sempre più negative
fino a quando io e questo mio amico abbiamo inizito ad usare violenza l'uno contro l'altro. Poi è successo come se io mi fossi svegliato dall'ipnosi e ho iniziato a scuotere il mio amico e ha comandare su di lui nel nome di Gesù e mentre facevo questo,
questo uomo era vicino a noi ed ha inizito a gridare contro di me
era arrabbiato con me ma io non gli diedi importanza. Dopo questo uomo ha attaccato un fratello in Cristo, questo fratello di corsa è salito sulle scale al piano di sopra, io sapevo quello che voleva fare
voleva uccidere i suoi figli lui non sapeva che io lo sapevo però come se io avessi sentito quello che voleva fare, insieme a me c'era anche mia madre lei voleva andare a fermarlo ma io dissi di no
perchè se lui avesse capito che noi sapevamo ciò che voleva fare
lo avrebbe fatto veramente

Marcello
New Member
New Member

View user profile

Back to top Go down

Re: Sogno, torre, colonne e demoni

Post by daphanie02 on Thu May 12, 2011 9:27 am

Is there someone that can translate for us? hee hee

Laura Boaz (aka Daph)

A WOMAN'S HEART SHOULD BE SO LOST IN GOD THAT A MAN MUST SEEK HIM FIRST IN ORDER TO FIND HER

daphanie02
Supporting Member/Senior Coordinator
Supporting Member/Senior Coordinator

View user profile

Back to top Go down

Post by Marcello on Thu May 12, 2011 9:42 am

tries to translate with google translate, you understand something .... then you can answer in English

Marcello
New Member
New Member

View user profile

Back to top Go down

Post by lola21st on Thu May 12, 2011 11:03 am

Here is the translation to English (google rocks! lol! ):

I was in the garage of my house and the center was a tower, whose top was made ​​of columns I was being chased back to the tower by a woman who had small wings, like those of bats.
I clung to these columns and I escaped by turning back
But I felt that I had to fly and as I realized that I could stay in the air until they are able to fly and
then I went against this woman and she suddenly disappeared.
Then there was a man of small stature, with me and a friend of mine from school. This man asked us if we wanted that he divided us forever we said yes, we had to look into his eyes so that we ipnotizasse, and this man began to speak words of division upon us and these words were more negative
until my friend and I have started using violence against each other. Then it happened as if I had awakened from hypnosis and I started to shake and my friend has control over him in the name of Jesus, and while doing this,
this man was close to us and started shouting at me
was angry with me but I gave him importance. After this man has attacked a brother in Christ, this brother is standing on the stairs running upstairs, I knew what I wanted to do
wanted to kill his children he did not know how but I knew if I had heard what he wanted to do with me was my mother she wanted to go to stop him but I said no
because if he had understood that we knew what we wanted to do
he would really

lola21st
Moderator
Moderator

View user profile

Back to top Go down

Post by Sponsored content Today at 11:45 pm

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top